Vozidlo Suzuki Swift III GTi 1.3





Model Suzuki Swift III GTi 1.3
Majitel MuLLiS
Rok 1994 (22 let)
Motor G13B , benzín
Řadový 4-válec, 1 298 ccm
16-ventil, komprese 10 : 1
Vrtání x zdvih 74 mm x 75.5 mm
Výkon motoru 74 kW (101 PS) při 6500 ot./min
Točivý moment: 108 Nm při 5500 ot./min
Registrován 2006-02-07 (10 let, 11 měsíců)
Shlédnutí 25 338x
Informace o modelu Swift III GTi
Manuály Nahrát manuál 2Manuály uživatelské, 12Manuály servisní, 1Ostatní
Fórum Swift III Položit dotaz
Inzerce 4 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Swift III opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

800x600, 94 KB
800x600, 73 KB

Home sweet home

Poštěstilo se a jsem zpátky na starý dílně :)

800x600, 75 KB

Ještě sem to stříkal nějakou spešl barvou na tyhle pásky.... Vejfuk už je na autě.. Tak už jen vyřešit defekt na klapce a může se to oživit

480x640, 37 KB

Zabalenej dárek

640x480, 41 KB

Novej projekt do budoucna

zatim u ledu

640x480, 60 KB

Novej krcálek..

fakt malý, dá se dělat jen na jednom autě

640x480, 38 KB

Při stěhování

640x480, 56 KB

Nástěnka

Zde padlo hodně mozkovejch buněk

640x480, 48 KB

čus dílno

Stěhování, takhle to dopadá když máte kamarády kretény

640x480, 40 KB

Cesta tam a zase zpátky

640x480, 60 KB

U Jirky Doupovce

640x480, 41 KB

U Jirky Doupovce

640x480, 80 KB

Jeli jsme na výlet

Havlíčkův Brod - Vyškov

800x600, 71 KB

Jeli jsme na výlet

Moje první svezení při nakládání :)

800x600, 57 KB

Aktuální hodnocení: 1.0 (1 hlasů)

Jeli jsme na výlet

asi po dvou letech opět na kolech :)

800x600, 64 KB
800x600, 118 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)
800x600, 102 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)
800x600, 100 KB
800x600, 120 KB
800x600, 70 KB
800x600, 90 KB
800x600, 121 KB
600x800, 71 KB
800x600, 104 KB
600x800, 90 KB
800x600, 89 KB
800x600, 84 KB
600x800, 85 KB
800x600, 99 KB
800x600, 95 KB

Aktuální hodnocení: 1.0 (1 hlasů)
800x600, 110 KB
800x600, 91 KB
600x800, 86 KB
800x600, 79 KB
800x600, 93 KB
800x600, 81 KB
800x600, 62 KB
800x600, 75 KB
600x800, 81 KB

Rám 8 uchycení ke karoserii

800x600, 91 KB
800x600, 94 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Dalo to, ale je tam

800x600, 78 KB

Odpojovač proudu

600x800, 111 KB

Horní kloubové uložení

800x600, 95 KB
800x600, 77 KB
908x681, 50 KB

Zadní rameno

908x681, 100 KB

Příprava na natažení nových brzdových trubek

800x600, 115 KB

Příprava na natažení nových brzdových trubek

800x600, 97 KB
600x800, 117 KB

Horní kloubové uložení

908x681, 93 KB

Montáž ramen

908x681, 91 KB

Montáž ramen

908x681, 59 KB

Montáž ramen

908x681, 96 KB

Přední náprava

908x681, 120 KB

Hasičák

908x681, 111 KB

Hydraulická ruční brzda + Tilton

800x600, 97 KB

Kulisa řazení

800x600, 110 KB

Box autobaterie

800x600, 96 KB
908x681, 147 KB
908x681, 138 KB
908x681, 136 KB
681x908, 124 KB

Hadice v interiéru

Hadice povedou v interiéru, silikonová hadice v místě průchodu opatřena ochranným opletem.

Prahy - plastové kulaté černé záslepky

800x600, 70 KB

Benzínová trubka

800x600, 70 KB

Benzínový filtr

zapojení

800x600, 67 KB

Benzínový filtr

Zapojení

800x600, 75 KB

Benínová nádrž - soustava

Trubka - obroušeno, zinkováno, uchycení 3x Imbus M5 dl. 20mm, M6 dl. 16mm

Hadice tankování - původní pr. 40mm - drátěná šrpoubovací spona - DRAT W1 47-52 - 2ks

Hadice přivzdušňovací - nová pr. 12mm - nové pérové spony - 2ks

Nádrž - obroušená na plech, nalakovaná černá mat.

Přichycení nádrže 4x M8 dl. 15mm

Víko čerpadla - Kabeláž v ochranném polyesterovém návleku, 12x Imbus M5 dl. 10mm.

Odvětrání nádrže - podtlaková hadice SAMCO pr. 6,3mm, nové pérové spony

Opletená benzínová hadice přívodní pr. 8mm - sponky W1mini 15-17/9

Opletená benzínová hadice zpětná pr. 6mm - sponky W1mini 13-15/9

800x600, 90 KB

Hliníkové prvky na elox

Osmirkováno, leštěno... slušná piplačka

800x600, 118 KB

Tepelný štít

Nýtováno, lepeno, vypadá to moc dobře

872x610, 82 KB

Pozinkované tynky

642x856, 111 KB

Pedálovka

856x642, 126 KB

Pedálovka

856x642, 104 KB

Pedálovka

856x642, 82 KB

Pedálovka

856x642, 69 KB

Pedálovka

856x642, 97 KB

Pedálovka

Rozebráno, opískováno, komaxit, pružinky pozinkovány

856x642, 127 KB

Alkiton jsem ještě nechal opískovat, a nechal nanést komaxit barvy jako brzdové třmeny

856x642, 107 KB

Lakování

Díky Honzo

908x681, 85 KB

Lakování

908x681, 90 KB

Lakování

908x681, 99 KB

Lakování

908x681, 97 KB

Lakování

908x681, 96 KB

Lakování

908x681, 75 KB

Lakování

908x681, 101 KB

Lakování

908x681, 90 KB

Lakování

908x681, 93 KB

Lakování

908x681, 82 KB

Nalakovaná nádrž

681x908, 76 KB

Nalakovaná nádrž

Nebylo to úplně dokonale obroušený, tak to udělo trošku mapky, ale je to ok... když byla barva a lakíra, nebyl čas ptát se kdo je kdo :)

681x908, 89 KB

Strop

Docela to dalo, než sem ho zbavil toho lepidla co drží izolaci.... asi 2hodiny práce

908x681, 56 KB

Motorový prostor

908x681, 54 KB

Motorový prostor

908x681, 48 KB

Motorový prostor

908x681, 63 KB

Motorový prostor

Na fotkách je h.... vidět, ale vypadá to moc dobře

908x681, 40 KB
908x681, 65 KB

Na fotkách to vypadá hůř než ve skutečnosti, když ted na to koukám, tak se mohli láknout do lesklý i ty podběhy

908x681, 63 KB

Lakíra

Díky Honzo :)

681x908, 82 KB

Motorový prostor

Broušeno pro finální lakování... horko těžko se zbavuje těch tahů od natírání štětcem

908x681, 107 KB

Lakování interiéru podkladem

908x681, 58 KB

Lakování interiéru podkladem

908x681, 67 KB

Lakování interiéru podkladem

908x681, 62 KB

Lakování interiéru podkladem

908x681, 58 KB

Lakování interiéru podkladem

kamarád mi pomohl s lakováním, díky

908x681, 84 KB

můj lakovací box :)

908x681, 103 KB

broušení interiéru

908x681, 107 KB

broušení interiéru

908x681, 123 KB

broušení interiéru

908x681, 106 KB

broušení interiéru

908x681, 120 KB

broušení interiéru

interiér připraven na osazaní všech komponent, tak už můžu začít brousit

908x681, 125 KB

Druhy pokus osazování sedaček

681x908, 82 KB

Druhy pokus osazování sedaček

sice to opět nešlo podle plánu, ale ted už jsem spokojenej

681x908, 100 KB

Druhy pokus osazování sedaček

908x681, 114 KB

Druhy pokus osazování sedaček

681x908, 127 KB
681x908, 76 KB
908x681, 100 KB

Box na autobaterii

908x681, 138 KB

Box na autobaterii

908x681, 117 KB

Box na autobaterii

polotovar

908x681, 100 KB

Palivový filtr

653x490, 41 KB

Palivový filtr

Držák opískován okomaxitován

653x490, 48 KB

Sahara

Komplet

653x490, 50 KB

Sahara

Očištěná vrtule, osazen motůrek

653x490, 67 KB

Sahara

Kryt opískován a okomaxitován... Vrtule očištěna benzínem

653x490, 71 KB

Nový duralový profily

Nové profily na nové držáky sedaček, před broušeno smirkama pod vodou, zítra budu leštit

490x653, 43 KB

Díry na vystříkání prahů

1078x808, 128 KB
1078x808, 128 KB

Mrdka práce, ale je to

1078x808, 110 KB

Vypreparování jeklů

1078x808, 108 KB

Vypreparování jeklů

Dvakrát měř, jednou řež... tak už řezám

1078x808, 124 KB

Velká mezera mezi sedačkami

Ještě jednou to předělám, pro mě zahozenej měsíc práce, než se dostanu na stejnej level

507x676, 59 KB

Na ten druhej už nic moc

Sedačky jsou víc na vnější straně... a maximální poloha dopředu je tak na hraně... kousek od hlavního kříže

507x676, 49 KB

Na první pohled dobrý

676x507, 87 KB

Zrepasované zadní třmeny Swift GTi

676x507, 55 KB

Zadní třmen Swift GTi

Ty zdířky se zde musely taky čistit, ted už jen nasadit

676x507, 60 KB

Plíšky na zadní třmeny

Jsou původní, jen obroušené smirkem pod vodou

676x507, 54 KB

Zadní třmen Swift GTi

Nasazování těsnění v místě šroubu na ručku, bylo dosti namáhavé... u hlavního pístku už to byla brnkačka

676x507, 58 KB

Zadní třmen Swift GTi - vodící trny

Nové gumové manžetky

676x507, 57 KB

Zrepasované přední třmeny CRX II

717x538, 76 KB

Třmen CRX II

Tyto zdířky co nejsou průchozí, se musely dlouho čistit od jemných částic co tam byly usazený

717x538, 43 KB

Třmen CRX II

717x538, 50 KB

Pístky CRX II

Zůstaly stávající, lehká koroze jen na vnitřních stěnách

717x538, 62 KB

Třmen CRX II

vše řádně namazáno, aby to nezrezlo, ještě než se napustí kapalinou

717x538, 39 KB

Pasta ATE na brzdové pístky

717x538, 61 KB

Brzdové třmeny

třmeny, staré vnitřnosti + nové repasovací sady (gumičky) a nové plíšky do předních třmenů

717x538, 94 KB

Brzdové třmeny

Opískováno a okomaxitováno

717x538, 97 KB

Sací soustava

Jen sem to nahrubo zkusil... všechny průměry sedí, takže ok

800x600, 123 KB

Silikonové hadice

asi týden po objednávce přišly silikonové hadice + Samco co už sem měl

800x600, 122 KB

Hliníkové držáky sedaček

vlastní výroba

800x600, 107 KB

Nové silentbloky motoru

po chvíli schánění mě je vyrobyli za pěknou cenu

800x600, 105 KB

Cívka

špatně jsem odhadl strany který budou vidět, omg...

800x600, 95 KB

Cívka

800x600, 91 KB

Cívka

800x600, 78 KB

Posílovač, brzdovej válec z CRX

800x600, 61 KB

Posílovač, brzdovej válec z CRX

Kryt posilovače nachromován, byl orezlý, tak to není všude vybroušený úplně dohladka.. ale je to dobrý... Brzdový válec vybroušený smirkem, vyleštěn a zalakován

800x600, 57 KB
800x600, 43 KB
800x600, 66 KB

Škrtící klapka

600x800, 66 KB

Škrtící klapka

800x600, 78 KB

Škrtící klapka

800x600, 84 KB

Chromování

600x800, 131 KB

Chromování

600x800, 126 KB

Chromování

Sem velmi spokojenej s prací

800x600, 133 KB

Chromování

stálo to poměrně dost peněz, čekal jsem že chromovaní je levnější záležitost

800x600, 117 KB

Chromování

Tohle je práce z Ryna Haradec Králové

800x600, 143 KB

Nalakovaný spodek

Nakonec jsem maximálně spokojenej, ten smirek vše zatáhl a na spodku je hladký povrch

600x800, 38 KB

Nalakovaný spodek

800x600, 44 KB

Nalakovaný spodek

800x600, 46 KB

Nalakovaný spodek

zde je vidět struktura od velké vrstvy bodýčka

800x600, 57 KB

Nalakovaný spodek

Komplet celý spodek obroušen smirkem 280 (padly na to 4 archy) odmaštěno a znova nalakováno Alkytonem, tentokrát černá matná

800x600, 48 KB

Ještě jedna fotka jak to vypadalo.. někde to bylo lesklé, někde matné, hlavně to nebylo hladké

800x600, 46 KB

Zadní těhlice

800x600, 101 KB

Zadní ramena

Podruhé přelakovaná ramena

800x600, 82 KB

Přední těhlice

Jen sem je jednou stříkl.... až se budou měnit ložiska, tak se to udělá pořádnějc... chtělo by to i vymenit gufera.. ale maj kovovej obal a asi to řešit nebudu

800x600, 110 KB

Nalakovaný spodek

Ještě že na tý fotce není nic vidět... není to pěkné.... ještě jednou lehce zabrousim a stříknu černým matem... ta lesklá je hrozná diskotéka

800x600, 70 KB

Motorový prostor

Nalakováno, ale tahy zustaly... budu na to muset vzít brusku a ještě jednou nalakovat

600x800, 66 KB

Broušení motorového prostoru

smirkem sem chtěl zarovnat tahy od štětce... jde to pěkně blbě aby se neprobrousilo pod základovku a vzalo to ty tahy

800x600, 90 KB

bodýčko

800x600, 71 KB

bodýčko

Radši sem vyfotil jen ty povedený místa

800x600, 50 KB

bodýčko

Nastříkáno, ale tady sem pohořel, špatná pistole, která brala moc materiálu... jeden podběh + půlka prahu = 1litrová kartuš... a já vůl stříkl i druhou na zbytek prahů a držáky předních ramen.... holt sem to dělal poprvé a nevěděl že tohle je tak na pikaču. Jinou pistolý sem stříkl zbytek kastle - 2kartuše... takže všechny oloupaný kila z tlumící hmoty zpět na autě :((

800x600, 87 KB

Elektrika

vyndavat elektriku, když byla kastle na boku... dobrá prolejzačka,dělat to sám

800x600, 127 KB

Elektrika

vymotat kabely od hudby byla docela sranda

800x600, 156 KB

Elektrika

Nakonec sem se rozhodl že vyndám i elektriku.. bude to lepší kvůli stříkání motorového prostoru a interiéru... na autě zbyde už jen čelní sklo a strop

600x800, 96 KB

Tmelení

Matky na uchycení rámu

800x600, 32 KB

Tmelení

800x600, 39 KB

Tmelení

600x800, 60 KB

Tmelení

600x800, 43 KB

Tmelení

600x800, 75 KB

Tmelení

Po zdrsnění a odmaštění sem zač tmelit některé sváry a spoje

800x600, 74 KB

Bodýčko, dutiny wurth a karosářksý tmel

Kdybych to v tu dobu věděl, tak jsem tu pistoli rozšlapal

600x800, 110 KB

ráno po lakování

Ještě než sem jel do školy, jel sem zkontrolovat, jestli někdo Suzán nescizil.. nebo jestli nespadla.. to byly nervy... ani rosa lak nezničila... jak tam bylo tužidlo tak to stihlo zaschnout

1600x1200, 158 KB

Lakování spodku

600x800, 44 KB

Lakování spodku

Z podběhů obroušena guma, vše pěkně hladké

800x600, 32 KB

Lakování spodku

600x800, 53 KB

Lakování spodku

Stříkal jsem až do noci... muselo to bejt hotový, druhej den sem jel do školy... a další tejden by kastle nevydržela, zas by orezla.... takže celej víkend v presu... ale povedlo se

800x600, 72 KB

Lakování spodku

Spešl barva z lakovny na holej plech (přímo na tyto účely)... necelej litr barvy, stál necelej talíř peněz... barva+tužidlo+nitro

800x600, 61 KB

příprava na lakování

to opískování odkrylo všechny nedostatky... ještě se lehce dovářely dirky a brousilo

800x600, 87 KB

Opískováno

600x800, 59 KB

opískováno

zařádil jsem si flexou a dlátem.... jinak všechny!! dutiny auta byly plná jemného písku... den sem to vyfoukával, luxoval a stejně myslím že tam ještě něco je

800x600, 79 KB

Opískováno

celej spodek stál 2000, ale tu tlumící hmotu to nevzalo (jinak bz to stálo víc)... ještě že přavážně už to bzlo obroušený... jinak než bych to udělal celý, tak by kastle zas orezla

1600x1200, 135 KB

Kastle dokončena a odvezena na opískování spodku, ani nebyl čas udělat fotku.... tak jen na prázdnej koutek, aspon se dalo dobře zamíst :)

800x600, 70 KB

komplet :)

sedí parádně, akorát ta váha, ikdyž je to dural tak to něco váží

800x600, 82 KB

Lyžina pod motor

800x600, 84 KB

Lyžina pod nádrž

800x600, 97 KB

Odvrtaný tynky

800x600, 126 KB

Spodek

Odvrtáno.... bylo s tim pěkný sran... a koukal jsem jak to bylo pod tim pěkně orezlý

600x800, 117 KB

Spodek

tohle přijde taky odvrtat... ted už je to tam zbytečný, když mám nový úchyty na oka pásů

800x600, 88 KB

Spodek

už jen doladit pár detailů... třeba ta prostřední čast mezi držáky ramen odvrtat, aby vznikl prostor mezi držáky ramen pro jekl na uchycení lyžiny

600x800, 95 KB

interiér

očištěno od rzi, odmaštěno, natřeno základovkou

800x600, 70 KB

držák oka pásů

přivařeno

800x600, 89 KB

držák oka pásů

docela pěkný vrtání a pilování

800x600, 87 KB

držák oka pásů

originály jsou překryty platlí od trubek

800x600, 86 KB

Motor

motor zakonzervován, ted se bude čekat na převodovku

800x600, 109 KB

Rám

vše zabaleno

800x600, 82 KB

OMP rozpěra + táhla řazení

800x600, 68 KB

Rám

800x600, 62 KB

Rám

800x600, 62 KB

Rám

Nalakováno, 2 vrstvy alkytonu

600x800, 68 KB

čištění rámu

Vše oflexovat a pak odmastit... zežralo to celý odpoledne

800x600, 104 KB

Věšák

Největší problém je všechny věci pověsit, není kde.... tohle byla docela prdel to tam sám vyvěsit

800x600, 65 KB

Lakovna

Docela bojové podmínky, ale na tu bídu výsledky nejsou tak špatný.... Lakování rámu, celou dobu sem byl pevně rozhodnut, ho dát do černého matu (aby nebyl moc vidět kvůli Policii), aled kašlu na to, at je to pořádná úchylárna

800x600, 119 KB

Kompresor

Lakovací náčiní, tenhle dvoupísťák za 4000 bohatě stačí

800x600, 127 KB

Krytky

Nalakované různé krytky, tady se moc nezadařilo... tyhle lehké věci se hrozně blbě lakojou, ten tlak je pořád rozhoupává

800x600, 85 KB

Přední ramena

nalakovaná, vypadaj v celku dobře, na fotce jsou špinavé

800x600, 133 KB

Přední ramena

Tak po 14 dnech sem se dočkal, ale nakonec sem mohl díru nechat ještě trochu menší, čep tam šel zalisovat celkem snadno... rozdíl čep/díra byl 0,15mm

1600x1200, 113 KB

motor

Tak takhle to bude zhruba vypadat :) hlavně aby dobře šlapal. Na vše dohlíží ten nejlepší :)

600x800, 99 KB

motor

jeden šroub zůstal starý

800x600, 108 KB

motor

osazan mezikus na olejová čidla

800x600, 93 KB

motor

600x800, 102 KB

Termostat

Osazen na papírové těsnění lehce máznuté tmelem wurth RTV, osazeny čidla u u toho modrého nová měděná podložka

600x800, 95 KB

Rozdělovač

Vše osazeno + nové šrouby

800x600, 97 KB

Rozdělovač

Jen lehce vyleštěno, už mě to fakt nebaví

800x600, 72 KB

Rozdělovač

Pro jistotu se koupilo nové víčko a palec + 2 nové těsnící okroužky

800x600, 70 KB

Vstřiky

asi nadvakrát, ale jsou tam.

800x600, 119 KB

Vstřiky

Nové těsnění pod vstřiky vyrobené na zakázku, snad to nepoteče

800x600, 97 KB

šroubkárna

Musel sem pořídit i 8čky šrouby s jemným stoupáním 1,25 a nové lepidlo (docela drahý... jen za šrouby sem už přez litr

800x600, 119 KB

Držáky sedaček

Spolujezdec musí sedět co nejníž ,co nejvíc vzadu, kvůli těžišti, takže tam zustanou jen trubky

600x800, 100 KB

Držáky sedaček

U řidiče sem byl nucen přivařit ještě jakly (aby byla jistota ještě nějaké korekce, moc nevěřim že se to rozměřilo stoprocentně, navíc by byla sedačka dost nízko a nechci výšku zvyšovat jen držáky sedačky)... není to vůbec jednoduché proměřit usazení sedačky

800x600, 95 KB

Rám

11 kusová skládačka, horší to bude dostat zpátky až bude vše nalakované

800x600, 87 KB

Vyndávání rámu

Poté se vyndají boční trubky, poté se vyndají trubky z přední části, pak se hlavní oblouk i se zadní vzpěrou vysune dopředu do kokpitu, kde už je místo rozebrat poslední dva kusy

600x800, 103 KB

Vyndávání rámu

Tak už můžu vyndat i rám... ten odrezovač udělal víc škody než užitku :( nejdřív musím rám šoupnout směrem dozadu

800x600, 89 KB

Řezání přístrojovky

Ještě se museli uříznout takové kovové trny z výstuhy přístrojovky.... rám je dost přesně naohýbaný podle sloupků, takže přístrojovka bez velkých zasáhů pasuje

800x600, 64 KB

Řezání přístrojovky

Tady to byla taková improvizace... takže je to v některých místech zbytečně široké... zakrytí díry v palubce se bude řešit později

800x600, 84 KB
800x600, 91 KB

Všechny nalakované věci nebo leštěné věci balím hned do folie, jinak prach vše sežere

800x600, 100 KB

lakování

ještě něco

800x600, 90 KB

lakování

Jedny z posledních věcí na motor, na měrku přijde nový těsnící kroužek

800x600, 81 KB

Tvrdý silenblok

Vše nalisováno, už jen nalakovat a dural vyleštit :)

800x600, 74 KB

Příprava na chrom

Tohle chci všechno pochromovat + řemenička na vodní pumpě.... bude to stát pěknej ranec :(

800x600, 126 KB

lakování

Dolakoval jsem držáky silenbloků (motoru, podvozku) 2 vrstvy alkytonu

800x600, 91 KB

Tvrdý silenblok

snad to je ten silenblok, co je vzadu

800x600, 82 KB

Držáky sedaček

Je to zatím jen nabodovaný... pěkně pitomá prace, to nějak proměřit aby vše bylo v rovině. Sedačky budou poměrně vzadu

600x800, 105 KB

Lyžina pod nádrž

materiál dural

800x600, 112 KB

Lyžina pod motor

Vypadá pěkně bytelně, materiál dural

800x600, 96 KB

Rozpěra přední spodní

800x600, 99 KB

Ventilové víko

Už mám vyzkoušeno, že bez tohoto plechu dokáže motor za pár dní vyžrat komplet olejovou nápln

800x600, 134 KB

Ventilové víko

nová průchodka

800x600, 83 KB

Ventilové víko

Nová průchodkaa na ventil

800x600, 97 KB

rozvody

Po nastrojení rozvodů, protočení motoru jsem se dozvěděl, že vačky budou muset jít ven, kvůli změření jejich parametrů, pro přesné nastavení :(

600x800, 114 KB

rozvody

Kola předběžně nastaveny na rysku na ventilovém víku

800x600, 103 KB

rozvody

Osazené vačky, koníci dotaženy na 12NM

600x800, 108 KB

rozvody

Nastavení kliky na rysku

800x600, 115 KB

Vačky

Vačky osazeny novými simeringy

600x800, 102 KB

motor

hydroštely nasazeny

600x800, 100 KB

Hydroštely

Už dříve sem je komplet rozebral a pročistil. Tentokrát jsem je jen očistil a napustil olejem (ponořil jsem je do oleje a imbusem tlkačil na pohyblivou část, vzduch se vytlačil a hydroštel napustil olejem)

800x600, 94 KB

Olej

Tentokrát budu jezdit Castrol

800x600, 64 KB

motor

na dva závity sem chytl svíčky, aby se do motoru neprášilo. Osazena vodní pumpa, nakonec sem jí neleštil, už se mi nechtělo, navíc sem nechtěl aby prach z broušení nešel do pumpy. Dotaženo na moment, lepidlo, a šrouby označeny fixem

600x800, 87 KB

Hlava osazená

Od soustružníka jsem si musel nechat vytočit nové vodítka. Šrouby dotaženy křížem, postupně na 32NM, 52NM a 70NM

800x600, 102 KB

Osazení hlavy

Očištěné šrouby, v těsnění sem dopilovával (zvětšoval) ještě nějaké otvyry na vodu

800x600, 84 KB
800x600, 84 KB

Ty starý šrouby jsou hrozný, ale kupovat vše nové by mě stálo majlant, navíc to není úplně obyč šroub... asi je pak možná zatřu štětečkem na černo

800x600, 85 KB

šrouby olejové vany

Dotaženo na moment 12NM, dáno na barvu, ikdyž ten vylízající tmel by je stejně zalepil

800x600, 85 KB

Olejová vana

Očištěno, odmaštěno, nanešen tmel Wurth RTV, docela drahej

800x600, 86 KB

Sací koš

Lehce očištěn, odmaštěn, profouknut, nové šrouby na barvu

800x600, 100 KB

Pružiny

Nově nalakovány, několika vrsty červeného Alkytonu

800x600, 102 KB

Motůrek stěračů

800x600, 91 KB

Motůrek stěračů

Vyleštěno, černej kryt se bude ještě přelakovávat

800x600, 69 KB

Škrtící klapka z Nissanu

800x600, 63 KB

Škrtící klapka z Nissanu

800x600, 70 KB

Škrtící klapka z Nissanu

Vyleštěno zalakováno, kovové části pujdou do chromu

800x600, 78 KB

Nová vodní pumpa

Tady budeme leštit, ale už se mi do toho vůbec nechce

800x600, 94 KB

Posílovač, brzdovej válec z CRX

Budeme leštit a chromovat

800x600, 111 KB

Čep

čep ze zadního náboje. Plán je nechat si vyrobit delší a tím rozšířít rozchod zadní nápravy bez použití těžkych rozšiřovacích podložek. Tomu předchází, zjištění materiálu, třída oceli a zakalení materiálu, poté koupě materiálu a samotná výroba, zakalení materiálu na stejnou hodnotu jak originál

800x600, 49 KB

Přední ramena

taky už nový silenblok

800x600, 115 KB

Přední ramena

Zádrhel. Deblová ramena mají asi o 2mm menší průměr čepu než, co se ted dají objednat nové. Zesilující okroužek přivařen na stávající uložení čepu, poté je v plánu udělat větší díru pro nevé čepy

800x600, 121 KB

Zadní ramena

Vyztužena plechem, ještě do něj přijdou navrtat díry pro odlehčení, začínám zpět lisovat nové tvrdé silenbloky

800x600, 89 KB

Ramena

Vylisovány originál silnbloky. spodní čepy, čep v zadním náboji

800x600, 108 KB

Tynky po pískování

Opískováno a na šopováno, není to nic extra drahého, tohle vyšlo cca. 650Kč

800x600, 109 KB

Tynky na pískování

800x600, 106 KB

Olejová vana

Taky zalakováno v lakovně. Vedle, nový magnetický výpustní šroub závit M14*1,5.

Vzadu, už dorazily kroužky pod repra

800x600, 63 KB

Ventilové víko

V lakovně sem si nechal nanést finální vrstvu bezbarvého laku. V normálních klimatických podmínkách lak tvrdne strašnou dobu, v lakovně se barva pěkně vypeče. Fotka nic extra, ale vypadá to fantasticky, díky Honzo

800x600, 57 KB

Lakování

Obroušeno, odmaštěno, černý plnič, dvě vrstvy černé barvy (zde se nepoužil alkyton, ale klasická barva z lakovny) Foto. před druhou vrstvou barvy, zdrsněno a vybroušeny písmenka, chtěl sem si to nanečisto vyzkoušet.

800x600, 97 KB

Interiér

šikovné ruce a CO2 s argonem, pěkné sváry ani nemusím brousit

800x600, 105 KB

Interiér

Platle pro trubku (nosná část držáku sedaček) tl. 3mm podle přílohy J plocha min. 40cm2

800x600, 95 KB

Interiér

Hotovo, velká spokojenost, ted už jen trubky na sedačky a vtnitřek je hotovej

640x480, 68 KB

Interiér

Instalace, díky Ráďo, pěkná práce

640x480, 60 KB

Interiér

Připraveno na další parapet :) dosedací plochy (i parapet) obroušeny a stříklý zinkem. Vše nepotřebné odvrtáno, takže vše.

640x480, 64 KB

Blok motoru

trubka na vodu, Alkyton, zalakováno, nové těsnění... docela problém to tam zpátky narvat, ale povedlo se

640x480, 60 KB

Váha vzduchu

complete

640x480, 53 KB

Váha vzduchu

nový těsnící kroužek, plast vzaný tempem na plasty, konektor stříklý kontaktolem

640x480, 54 KB

Váha vzduchu

640x480, 44 KB

Váha vzduchu

leštěno, zalakováno, příruba ubroušena

640x480, 45 KB

Váha vzduchu

Z dřívějška zvětšenej průměr, ted sem to jen líz šmirglem a zaleštil

640x480, 37 KB

Termostat

nový šrouby na barvu, označený, na čidle nový těsnící kroužek, prostříkáno kontaktolem

640x480, 45 KB

Termostat

Vyleštíno, zalakováno, termostat nový, otvírá co v nejnižší teplotě co se dá koupit, 82 stupňů

640x480, 57 KB

Další nalakovaný tynky

Alkyton + bezbarvej lak

640x480, 39 KB

Olejová vana

Odmaštěno a zdrsněno pod lak.. tam tu povrchovou korozi ještě přebrousim

640x480, 38 KB

Olejová vana

odmaštěno

640x480, 45 KB

Ventilové víko

Očištěno barvožroutem. Připraveno na lakování

640x480, 46 KB

Ventilové víko

Odmaštěno

640x480, 58 KB

Setrvák - odlehčený

Lehce očištěn smirkem, šrouby označeny barvou

640x480, 58 KB

Blok motoru

Klika, setrvák, řemenička - vše v celku vyváženo. Vše dotaženo na předepsané momenty

640x480, 66 KB

Blok motoru

Před složením, jsem blok nastříkal ochranným lakem na motory

640x480, 56 KB

Řemenička

Jen jednou vzatá leštěnkou na kovy.

640x480, 42 KB

Nové gufero - olejové čerpadlo

640x480, 66 KB

Nové gufero

640x480, 65 KB

Blok motoru

640x480, 61 KB

Blok motoru

640x480, 61 KB

Blok motoru

480x640, 64 KB

Blok motoru

640x480, 57 KB

Blok motoru

Očištěn kartáči, finezitem, leštící sadou a ručně doleštěn leštěnkou na kov od Meguiars (funguje skvěle)

640x480, 55 KB

Blok motoru

Odmaštěno

640x480, 58 KB
640x480, 51 KB

Písty

Písty vyčištěné, leštěné + nové kroužky

640x480, 58 KB

Vše odmaštěno, očištěno

640x480, 64 KB

Vše odmaštěno, očištěno

640x480, 63 KB

Blok motoru

Hrubě očištěno - mosaznými kartačemi

640x480, 58 KB

Blok motoru

640x480, 50 KB

Blok motoru

Snažil jsem se vše pořádně označit

640x480, 60 KB

Blok motoru

Rozhodl jsem se blok znova rozhodit a pořádně vyčistit

640x480, 65 KB

Sada nových těsnění na motor

480x640, 67 KB

Protokol z Jet Servis

Zvětšení průtoku vstřiků až 7%, propláchnutí regulátoru

548x730, 48 KB

Protokol z Jet Servis

Zvětšení průtoku vstřiků až 7%, propláchnutí regulátoru

548x730, 65 KB

Zrepasované vstřiky

640x480, 56 KB

Zrepasované vstřiky

Líšta nově nalakovaná a zalakovaná bezbarvým lakem. Vstřiky s lištou zrepasovány od Jet Servis Hradec Králové

640x480, 62 KB

Původní vstřikovací lišta

640x480, 71 KB

Technická data

600x800, 41 KB

Technická data

Utahovací momenty na motoru

600x800, 63 KB

Všechny hliníkové komponenty ještě budu přeleštovat leštící pastou na kovy od Meguiars... snad bude fungovat, pak se vše stříkne ochraným lakem na motory

800x600, 80 KB

Komplet sání

Nastrojeno, všechny staré šroubky vyměněny, všechny podtlakové hadice budou vyměněny po kompletaci motoru, ještě nemám koupeno :(

800x600, 74 KB

Zbytek z první várky

800x600, 89 KB

Lakováno Alkytonem

Tynky na sání

800x600, 54 KB

Očištěno

konečně máme na dílně vzduch, takže se může začít lakovat

800x600, 106 KB

Hrubě očištěné sání

800x600, 88 KB

hrubě očištěné sání

dosedací plocha s hlavou srovnána magnetkou

800x600, 96 KB

Komplet hlava - snížení cca 0,6mm

s výsledkem spokojenost, když to zhruba sečtu tak hlava mě stála min. 50 hodin, hrubej odhad

800x600, 103 KB

Složená hlava

Bez přípravku dost pitomá práce, asi 3 hodky

800x600, 101 KB

Nasazeny ventily a promazáno

800x600, 86 KB

Nasazeny podložky a gufera

800x600, 73 KB

Podložky a klínky

vše očištěno

800x600, 54 KB

Nová gufera

800x600, 53 KB

Pružina

Očištěno

600x800, 43 KB

Podložky

podložky jsem ponořil do čističe... všechna nečistota po chvíli sama slezla

800x600, 58 KB

Očištěné ventily

foto nic moc, ve skutečnosti to je lepší

1600x1200, 147 KB

Výfukové kanály

800x600, 47 KB

Sací kanály

800x600, 67 KB

Nakonec jsem se rozhodl, kanály ještě komplet předělat... dělal jsem to asi 7 druhama hrubostí šmirglů, až po 2000 a potom leštil leštící sadou... ale všech rýh od hrubého leštění od fortunky jsem se nezbavil... příště už bych asi zvolil jiný postup

800x600, 102 KB

Magnetkou zarovnána plocha hlava / blok, hlava / sací svody, ručně srovnána plocha hlava / svody.. tady trochu čistící prostředek zanechal stopy na vyleštěném povrchu, ještě přeleštím

800x600, 85 KB
800x600, 86 KB

Nářadí

Nejdříve odmastit Arvou nebo něčím podobným, hrubé odstranění nečistot fortunkou, Vrtačka s mosaznými nástavci, vyplatí se koupit všechny druhy, poté leštící plastová drátěnka, leštící sada.

800x600, 105 KB

Hlava

Komplet s komponenty očištěná, připravená na kompletaci

600x800, 87 KB
730x548, 60 KB

Broušené kanály

730x548, 71 KB

Zabrušování sedel ventilů

3 druhy brusných past a jeden den práce

730x548, 71 KB

Odbroušená hrana ve škrtící klapce

730x548, 56 KB
548x730, 48 KB

ošetřeno zinkem, před finálním zakrytováním jeklu plechem

730x548, 71 KB
640x480, 37 KB
640x480, 47 KB

Karbonový vzduchový filtr

640x480, 54 KB

Zkoušel jsem kolik bude v autě místa

640x480, 64 KB
640x480, 54 KB
640x480, 62 KB
480x640, 55 KB

Uchycení na středovém sloupku

480x640, 35 KB

Uchycení na středovém sloupku

640x480, 36 KB
640x480, 52 KB
640x480, 34 KB

Spoj dle přílohy J

640x480, 46 KB

Nová výztuha

640x480, 48 KB

Zadní uchycení

640x480, 37 KB

Prostřední uchycení

480x640, 38 KB

Prostřední uchycení

Platle provázaná s jeklem

640x480, 43 KB

Přední uchycení

platle provázaná s jeklem

480x640, 48 KB

Montovaný rám

Kvalitní práce od Jirky Doupovce

640x480, 66 KB
640x480, 49 KB

Odvoz na vyrámování

640x480, 43 KB
480x640, 53 KB
480x640, 58 KB
640x480, 47 KB
640x480, 51 KB
640x480, 87 KB
640x480, 73 KB

SAMCO kit

640x480, 48 KB
480x640, 56 KB
640x480, 57 KB
463x640, 50 KB
640x480, 73 KB
640x480, 69 KB
640x480, 56 KB
640x480, 43 KB
640x480, 44 KB
640x480, 48 KB
640x480, 61 KB
640x480, 51 KB
640x480, 55 KB
640x480, 57 KB
640x480, 66 KB
480x640, 61 KB
640x480, 41 KB
640x480, 54 KB
640x480, 43 KB

Připravený motorový prostor

Obroušená místa stříklá zinkem, poté zdrsněno, natřeno základovou barvou, opšt zdrsněno a finální vrstva černého Alkitonu

640x480, 41 KB
1200x1600, 280 KB
640x480, 38 KB
480x640, 34 KB
640x480, 45 KB
640x480, 37 KB
640x480, 47 KB
640x480, 46 KB
640x480, 60 KB

všechny broušená místa nastříkány zinkem

640x480, 31 KB
640x480, 52 KB
640x480, 49 KB
640x853, 73 KB

Jekly podél prahů atd..

640x480, 54 KB

Zpevnění vnitřku

640x480, 59 KB

Zpevnění karoserie

640x480, 58 KB

Zpevnění karoserie

640x853, 86 KB

Zase do šroubku, EVO II

640x480, 60 KB
640x480, 44 KB
640x480, 55 KB
640x480, 47 KB
480x640, 33 KB
640x480, 39 KB
640x480, 49 KB
640x480, 56 KB
640x480, 41 KB
640x480, 41 KB
640x480, 47 KB
640x480, 45 KB
640x480, 55 KB
640x480, 52 KB

Nový výfuk se silencerem a žíhanou koncovkou

640x480, 71 KB

KW-BergTrophy 2007 - Červená Voda

Třída ST-1400 2x 7 místo

888x593, 66 KB

Tuning sprint Hrochův Týnec

Po nehoděje teče zadní tlumič, vyndavat se bude až po závodě v Hořovicích.

Tak sem jel aspon na závod po rovině, když ted podvozek nefunguje.

Výsledek: Druhé místo jak na Renocar tuning Jaro 2007

590x442, 56 KB

Na letišti

640x480, 71 KB

Na letišti

Myslel jsem že auto sladim polepama nějak do bílo černý.

640x480, 68 KB

Mohyla Míru

640x480, 61 KB

Mohyla Míru

640x480, 63 KB

Den před závodem Mohyla Míru

640x480, 46 KB

Den před závodem Mohyla Míru

U kamaráda na dílně. Druhá Sůza otestována na rally.

640x480, 42 KB

13´´ kola Rial

Kola od KDR, díkes... Nově nalakovaný od Čadlaka

640x480, 62 KB

Clio

Příprava

640x480, 58 KB

Motor a podrám na Clio

Motor a podrám po repasi, příprava na novou sezonu

480x640, 66 KB

Po rovnání

Swift s novym předkem

640x480, 66 KB

Helma

Nová uzavřená helma OMP

640x480, 38 KB

Pásy

6 bodový Sparca ještě s homologací

480x640, 66 KB

Článek z Práva

Stručnej popis mojí debility. Účasnil sem se jako spolujezdec

875x533, 79 KB
640x480, 61 KB
640x480, 85 KB
640x480, 79 KB
640x480, 61 KB
640x480, 77 KB
640x480, 89 KB
640x480, 75 KB
640x480, 90 KB
640x480, 84 KB

Renocar Brno podzim 2006

Před startem s Octavii Rs 250Hp na sekvenci... Můj čas 14,414... Nepovedla se mi na poprví zařadit 3 a foukal protivítr... Po startu sem vedl o 2 dýlky, ale pak to 250 koní dohnalo :)

640x480, 68 KB

Na letišti

Ještě jedna fotka předku

640x480, 47 KB

Interiér

Tak takhle momentálně jezdim

640x480, 54 KB

Na letišti

Ještě chybí dodělat nějaký věci, ale vnějšek kromě prahů zůstane do zimy v téhle podobě

639x479, 65 KB

Na letišti

640x480, 51 KB

Na letišti

640x480, 56 KB

Rallyesprint Hořovice 2006

RZ 2 probíhala celá v lese. První dojetej závod a suprový umístění 7. z 18. ve skupině a 27. z 85 v celkovém pořadí

1000x618, 118 KB

Rallyesprint Hořovice 2006

Pátek v depu na letišti. Renault Clio 1,8 cca. 130koní

640x480, 80 KB

Pancířová hadička

U tlumiče uložená v gumové hadičce a stažená páskou k tlumiči

480x640, 68 KB

Pancířová hadička, zámek na kapotu

pancířový hadičky budou na předku od trubiček k brzdičům

640x480, 55 KB

Moto GP

Kvalifikace, na Dčku pak zkoušeli starty

650x488, 71 KB

Moto GP

Tohle už je závod

640x480, 52 KB

jako přívod vzduch poslouží hliníková trubka na digestoře průměru 80mm

640x480, 57 KB

zadní mlhovku jsem zatmavil

640x480, 67 KB
640x480, 52 KB

Pasování haupny

Je pěkně zlomená, tak tam vůbec nepasuje, asi se bude dávat jiná

640x480, 48 KB
640x480, 39 KB

Interiér

640x480, 50 KB

Napínání stropu

Docela zdlouhavá pitomá práce

480x640, 45 KB

Motorovej prostor

Tak takhle nějak to bude vypadat, ale ještě se to musí doladit....

Odstínění filtru, instalace výdechového filtru. Sání upraveno podle Landera, škrtící klapka z Nisanu 60mm, váha vzduchu převrtaná na 49mm.

640x480, 74 KB

nandávání poloosy

nový manžety (na favorita), nový čepy řízení.

640x480, 57 KB

Nalakovaný plasty

640x480, 54 KB

Nalakovaný plasty

640x480, 44 KB

Lakování

Dělalo se až do tmy

640x480, 51 KB

Lakování přístrojovky

640x480, 32 KB

Lakování

Ještě že mám kámoše co dělá v lakovně :)

640x480, 45 KB

Připravený plasty před nástřikem

matování, základ na plasty, plnič, broušení pod vodou, odmaštění a potom až stříknutí

480x640, 45 KB

Potažený strop

640x480, 31 KB
640x480, 160 KB

Motorovej prostor

vystříkanej sprejem na spodky

640x480, 162 KB

Brzdový válec

Brzdový válec a posilovač z CRX, nastříkanej motorovej prostor sprejem na spodky

640x480, 148 KB

Haupna

Zamračená kapota.

640x480, 140 KB

Plasty

Plasty z interiéru, který půjdou nastříkat do laku auta (dál), a červené barvy (blíž)

640x480, 146 KB

Spojka

Nová spojková sada, ložisko, lamela, přítlačák

640x480, 155 KB
640x480, 152 KB
640x480, 164 KB
640x480, 161 KB

Přístrojovka

Potažená látkou, spodní půlka bude v barvě laku

640x480, 140 KB
640x480, 149 KB
640x480, 151 KB
640x480, 148 KB

Antikorozní úprava

Komplet vystříkanej vnitřek sprejem na spodky

640x480, 154 KB

HPčka, kotouče BREMBO a brzdiče z CRX

480x640, 152 KB
640x480, 156 KB
640x480, 153 KB
640x480, 148 KB

Domácí rally Posázaví

moje druhá soutěž

1000x618, 123 KB
800x600, 121 KB
640x480, 146 KB

Konečně už v laku :) trochu je vidět i nastříkanej stabilizátor....

640x480, 157 KB

Pokoj pro hosty :)

640x480, 145 KB

Pokoj pro hosty :)

640x480, 153 KB

Anatomický sedačky

640x480, 144 KB

Kopmplet všechny plasty z interiéru potažený látkou co jsou sedačky

640x480, 144 KB
640x480, 152 KB
640x480, 140 KB

Závodní Williams

Bohužel momentálně nepojízdnej, motor zakukal

640x480, 144 KB
480x640, 150 KB
640x480, 152 KB
640x480, 156 KB

HPčka na předku, kotouče Brembo

480x640, 143 KB

Závodní HPčka nově stříklý s orig. pružinama stáhlejma (zahřátím) cca. o 1cm

640x480, 146 KB
640x480, 146 KB
640x480, 152 KB
640x480, 150 KB
640x480, 146 KB
640x480, 141 KB
480x640, 149 KB
640x480, 145 KB
640x480, 147 KB
640x480, 144 KB
640x480, 140 KB
640x480, 146 KB

Fórum Swift III

Nové téma

Naše vozidla