Vozidlo Suzuki Swift III GTi 1.3





Model Suzuki Swift III GTi 1.3
Majitel zavodnik
Rok 1994 (23 let)
Motor G13B , benzín
Řadový 4-válec, 1 298 ccm
16-ventil, komprese 10 : 1
Vrtání x zdvih 74 mm x 75.5 mm
Výkon motoru 74 kW (101 PS) při 6500 ot./min
Točivý moment 108 Nm při 5500 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
Registrován 2008-02-01 (9 let, 5 měsíců)
Shlédnutí 7 647x
Informace o modelu Swift III GTi
Manuály Nahrát manuál 2Manuály uživatelské, 12Manuály servisní, 1Ostatní
Fórum Swift III Položit dotaz
Inzerce 3 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Swift III opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Stálý převod od Steinera

Detail zubu který se nestihl odlomit, jinak jde vidět otěr zubu jak hluboko zapadaly do sebe a hlavně když najedete 400km je možné aby se ty kola tak moc oleštily? To asi nebude samo sebou ...

1600x1200, 184 KB

Stálý převod od Steinera

A samozřejmě pan Šteiner hraje mrtvého brouka, taky jak jinak že jo ... ! Kdo by něco víc čekal.

1600x1200, 276 KB

Stálý převod od Steinera

Detail zubu .. !

1600x1200, 244 KB

Stálý převod od Steinera

Výsledkem bylo ... nevhodně zvolen modul zubu včetně korekce (podbroušení), špatná osová vzdálenost hřídelí, velikost kola dle zvoleného modulu zubu by měla být 59,1332 mm avšak naměřeno bylo 58,46 mm což o skoro 0,67 mm menší ozubení udělá už dostatečnou vůli a v neposlední řade nevhodně změřená osová vzdálenost, která zapříčinila že zuby do sebe nezapadaly jak měly a na fotce je vidět záběr defakto jen do půlky zubu ... !

1600x1200, 249 KB

Stálý převod od Steinera

Poté se měřily zuby na samotných kolech jako je výpočet modulu, korenkce na zubu atd.

1600x1200, 179 KB

Stálý převod od Steinera

A poté na měření osové vzdálenosti hřídelí udělaných a původních včetně měření obalu převodovky ...

1600x1200, 214 KB

Stálý převod

Kola šly samozřejmě na rozbor do kalírny (tzv. opichnout) z jakého materiálu je to vůbec uděláno .... !

1600x2133, 376 KB

Stálý převod od Steinera

Tak jsem dopadnul se stálým převodem co jsem koupil od Steinera (Jitrnice team) nebo jak si říkají. Kola mají najeto asi 400 km po silnici normální jizdou. Snažil jsem se je zaběhnout a pak dát nový olej a konečně závodit a to se mi stalo v pátek den před závodem ... !

1600x1200, 285 KB

720x501, 75 KB

Ve stope 2009

900x600, 55 KB

Salomovka "Biskupice"

1024x683, 116 KB

Porovnaní grafů (statické měření)

Porovnání výkonnostních grafů ze záznamu měření z výkonové brzdy fy. Jaros. Mezi uvedenými grafy je zaznamemán i výkon 1,6 s GTI hlavou avšak její parametry mizivé (kdo ten motor někdy viděl zevnitř musí mu to být hned jasné).

Ta nejvyšší křivka je zatím má ; ) ....

1600x1312, 416 KB

1600x1200, 312 KB

Ten parez "čelně" a urostly buk "bokem" opravdu uhnout nechtěly ...

1600x1200, 278 KB

konec ery MK1 a nastup MK2 a MK3

1600x1200, 207 KB

Tak "to" nejak vznikalo

1600x1200, 96 KB

Jedno letní kroužení

700x484, 44 KB

Vykonovka

Trochu prohřat vývukové svody a hlavne zjistit jak je to s tema "jako" závodníma řídícíma jednotkama co se po českých a slovenských luzích a hájích prodávají

1600x1605, 350 KB

Sem časoval motor ...

1600x1200, 267 KB

700x525, 71 KB

640x480, 50 KB

700x525, 85 KB

1000x664, 73 KB

Fórum Swift III

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
stálý převod 19 Fokr_jr. štajny
7 let, 11 měsíců stálý převod


Nové téma

Naše vozidla